Αναγνώστες

ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ .

Κυριακή 31 Μαρτίου 2019


ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ





Αγαπητή / έ μου,



Βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να σας πληροφορήσω ότι από το 2010 βρίσκομαι ΑΔΙΚΩΣ δεδιωγμένος, εκ της Ιεράς Μονής Οσίου Γρηγορίου Αγίου Όρους.



Οι Προϊστάμενοι της Μονής αυτής, οι οποίοι έχουν συστήσει μέσα στην Μονή μία εγκληματική οργάνωση η οποία λειτουργεί σύμφωνα με τις αρχές της Μαφίας, μου έχουν καταχραστεί χρήματα που έχω παραδώσει στη Μονή, τα δεδουλευμένα μου στη Μονή, καθώς και άλλα αντικείμενα προσφοράς μου.



Από το 2010 και μετά παραμένω άστεγος, περιφερόμενος σε διάφορους τόπους και εις ένδειξη διαμαρτυρίας, παραμένω στην Αθήνα ξυπόλητος, διεκδικώντας από τη Μονή Οσίου Γρηγορίου με εξωδικαστικές διαδικασίες, το συμβολικό ποσόν των 100.000 ευρώ.



Παρακαλώ πολύ, για να με στηρίξετε στον αγώνα μου, επικοινωνήστε με τον μοναχόν και προϊστάμενον της μονής αυτής πατέρα Νικόλαο (πρωην ειρηνοδικη) στο τηλ. 697 922 2413, για να τον προτρέψετε να φανεί απέναντί μου φιλάδελφος και να μου καταθέσει μαζί με τους άλλους προϊσταμένους το ανωτέρω ποσόν προς αποκατάσταση της δικαιοσύνης. 



Για περισσότερες πληροφορίες και ενημέρωσή σας, επικοινωνήστε μαζί μου στο προσωπικό μου τηλέφωνο: 6982 664234.





Ευχαριστώ πολύ





π. Χριστόδουλος

Πρώην Αγιορείτης

Νυν Αρχιμανδρίτης







Υ.Γ.     Αν σας ενημερώσουν, ότι πάσχω από κάποιο ψυχιατρικό νόσημα, η ενημέρωση αυτή θα είναι ψευδέστατη, διότι διαθέτω έγκυρες και έγγραφες ιατρικές διαγνώσεις ψυχιάτρων, ότι είμαι απόλυτα υγιής.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

whos.amung