Αναγνώστες

ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ .

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2016

ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑΣ ΜΟΥ !!!


ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑΣ ΜΟΥ !!!

Ερχόμενος τον Μάρτιο του 2015 στην Αθήνα από την Κρήτη, συναντήθηκα με έναν παλιό μου φίλο τον Παντελεήμονα (π. Αλέξανδρο), ο οποίος μου πρόσφερε φιλοξενία και μου έκανε διάφορες γνωριμίες μέσα στην Αθήνα, οι οποίες με οδήγησαν στο συμπέρασμα και στην σαφή αποκάλυψη της θείας πρόνοιας του Θεού, ότι με καλούσε αιφνιδιαστικά ο Κύριος και απροσδόκητα στην Ιερωσύνη !!!!

Μετά από πολλές διεργασίες σε σύντομο χρονικό διάστημα, οδηγήθηκα από τον Παντελεήμονα μέσα στην Αθήνα σε έναν Έλληνα επίσκοπο εξ Αμερικής ονόματι Χριστοφόρο ο οποίος είχε χειροτονήσει και τον Παντελεήμονα Ιερέα, για να μου κάνει αυτός ο συγκεκριμένος επίσκοπος την χειροτονία μου εις διάκονον και κατόπιν εις πρεσβύτερον.
Η ημερομηνία της χειροτονίας μου εις διάκονον ορίσθη και ετελέσθη την 22α Μαρτίου και ενώ είχαμε προγραμματίσει την χειροτονία μου εις πρεσβύτερον για την 5η Απριλίου ημέρα Κυριακής των Βαΐων, άλλαξε γνώμη ο επίσκοπος και μου ζήτησε να επιστρέψω σε τρείς ημέρες, δηλαδή την 25η Μαρτίου, για να επισπεύσωμε την χειροτονία μου εις πρεσβύτερον!
Αυτή η ημερομηνία 25η Μαρτίου της χειροτονίας μου εις πρεσβύτερον-Αρχιμανδρίτη ΔΕΝ ήταν τυχαία, διότι σε ηλικία δώδεκα χρονών στο δημοτικό σχολείο, η δασκάλα μου έδωσε για τις ανάγκες ενός θεατρικού έργου για την Εθνική εορτή της 25ης Μαρτίου, τον πρωταγωνιστικό ρόλο του Παπά στην ηρωϊκή έξοδο του Μεσολογγίου!
Και ενώ στο θεατρικό έργο έπαιζα τον ρόλο του έγγαμου ιερέα, η ιερατική μου ενδυμασία στο θέατρο, την οποία επεμελήθη ο πατέρας μου, ήταν ιερατική αμφίεση...Αρχιμανδρίτου!!!!!
Ετσι λοιπόν συνέβαινε το οξύμωρο σχήμα να παίζω θεατρικό ρόλο έγγαμου ιερέα, αλλά με ιερατική αμφίεση άγαμου Αρχιμανδρίτη!!!!
Αυτό δεν συνέβη έτσι τυχαία, αλλά ΠΡΟΕΤΥΠΩΝΕ ο Θεός μέσα από μία φωτογραφία που έβγαλα μετά το θεατρικό έργο, ότι στην ζωή μου δεν θα γινόμουνα ιερέας έγγαμος αλλά Αρχιμανδρίτης άγαμος!!! Και όχι απλά θα γινόμουνα σε κάποια τυχαία χρονική στιγμή Αρχιμανδρίτης, αλλά η φωτογραφία "μιλούσε" σιωπηρά και συγκεκριμένα και έλεγε ότι την 25η Μαρτίου θα γινόμουνα ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ!!!!
Ηρθε λοιπόν η χειροτονία μου και ταυτίστηκε (έδεσε) με το περιεχόμενο της φωτογραφίας και χειροτονήθηκα χωρίς να το επιδιώκω, Αρχιμανδρίτης την 25η Μαρτίου του 2015!!!
ΤΥΧΑΙΟ ΑΥΤΟ???
Ετσι τυχαία και συμπτωματικά ταυτίστηκε η χειροτονία μου με την ημερομηνία της θεατρικής παραστάσεως όπου την 25η Μαρτίου ήμουνα ντυμένος σε ηλικία δώδεκα χρονών Αρχιμανδρίτης για τις ανάγκες του θεατρικού μου ρόλου?


Το 2010 εκδιωχθείς από την μονή Οσίου Γρηγορίου Αγίου όρους, βρίσκομαι φιλοξενούνενος σε ένα χωριό στην Κύπρο και μένω μέσα σε ένα...κοντέϊνερ διαμορφωμένο σε δωμάτιο!!!
Εκεί με επισκέφθηκε ένας κύριος από την Κύπρο για να με γνωρίσει από κοντά και μου έφερε δώρο ένα όμορφο Ποιμαντικό ραβδί.
Εγώ εκείνη την εποχή δεν είχα καμία ανθρωπίνως ελπίδα (αφού ήμουνα μοναχός), να μου δώσει κάποιος επίσκοπος στην Κύπρο Ποιμαντική διακονία Αρχιμανδρίτου, διότι βρισκόμουνα σε μια πλήρη απαξίωση και καταφρόνηση και ως εκ τούτου δέχτηκα την Ποιμαντική ράβδο σαν κάτι που έπρεπε να το αποθηκεύσω, για να "μιλήσει" από μόνη της αυτή η ράβδος εν καιρώ ευθέτω!!!
Και ενώ περνούσαν τα χρόνια, η ράβδος έμενε σιωπηρή αποθηκευμένη κάτω στην Κύπρο!
Οταν ήρθε λοιπόν η ώρα της χειροτονίας μου μετά από πέντε χρόνια το 2015 στην Αθήνα, κατάλαβα ότι ήρθε πλέον η ώρα να...."ΜΙΛΗΣΕΙ" αυτή η Ποιμαντική ράβδος και ότι έπρεπε οπωσδήποτε να βρίσκεται στα χέρια μου, ως ένας αδιάψευτος μάρτυρας, μιας προχειροτονητήριας προαναγγελίας !!!!!!!!!

Αλλά ανθρωπίνως ήταν αδύνατον να έρθη στα χέρια μου, διότι ο χρόνος ήσαν ασφυκτικά "στενός" και δεν υπήρχαν χρονικά περιθώρια να έρθη αυτή η ράβδος εγκαίρως στην χειροτονία μου. Οπότε έψαχνα εναγωνίως τρόπους να φέρω ταχύτατα την ράβδο αυτή από την Κύπρο.

Ακούστε λοιπόν πώς ο Θεός με θαυμαστά έργα οικονομεί τα ανέφικτα, ώστε τα ανθρωπίνως αδύνατα να γίνονται δυνατά, εκεί όπου ΜΟΝΟ Αυτός έχει ανοίξει πόρτα εισόδου...!!!

Εκείνες τις ημέρες πρίν την χειροτονία μου, επρόκειτο μια γυναίκα από την Αθήνα να ταξιδέψει για ένα τριήμερο ταξίδι στην Κύπρο για να δεί την κόρη της που σπούδαζε.

Αυτό το ταξίδι της γυναίκας το γνώρισαν (ουχί τυχαία) κάποιοι φίλοι μου από την Αθήνα, και την "επιστρατεύσαμε" να μας φέρει την Ποιμαντική ράβδο από την Κύπρο. Πράγματι αυτή η γυναίκα ανταποκρίθηκε στο αίτημά μας και η ράβδος ήρθε με ΑΠΟΛΥΤΑ θαυμαστό τρόπο στα χέρια μου παραμονές της χειροτονίας μου!!!!!!

Μου παραδόθηκε την άλλη ημέρα στην χειροτονία μου την 25η Μαρτίου μαζί με μία Ελληνική σημαία (λόγω της Εθνικής εορτής), για να προαναγγείλουν ράβδος και σημαία, την συγκεκριμένη αποστολή μου στην οποία με έχει προορίσει ο Θεός, η οποία αποστολή μου θα είναι Ποιμαντική, με ΕΘΝΙΚΈΣ διαστάσεις...!!!!!!! Δηλαδή, θα παίξω πρωταγωνιστικό ρόλο σε μείζονα Εθνικά θέματα μιας αναμενόμενης εξόδου της Ελλάδος από ένα πλήρες αδιέξοδο, που θα μοιάζει με την ηρωϊκή έξοδο του....."Μεσολογγίου", έτσι όπως προτυπώθηκε στο θεατρικό έργο της ΕΘΝΙΚΗΣ εορτής, όπου πρωταγωνιστούσα σε ηλικία δώδεκα χρονών ως Αρχιμανδρίτης!!! Ημουνα ο πρωταγωνιστής παπάς, της ηρωϊκής εξόδου του Μεσολογγίου!

ΤΥΧΑΙΟ ΑΥΤΟ??? Τυχαία μου παραδόθηκε αυτή η Ποιμαντική ράβδος το 2010 στην Κύπρο???
Τυχαία ήρθε στα χέρια μου την ημέρα της χειροτονίας μου το 2015 στην Αθήνα???
Όλα αυτά που συνέβησαν ήρθαν έτσι.......τυχαία??????

Το επόμενο "σημάδι" της εύνοιας του Θεού στην χειροτονία μου, είναι το ακόλουθο.
Την παραμονή της χειροτονίας μου βρίσκομαι στην Αθήνα χωρίς ούτε ΕΝΑ ευρώ στην τσέπη μου. Πρωταθλητής της....ΑΚΤΗΜΟΣΥΝΗΣ!!!

Πηγαίνω σε ένα ιεροραφείο για να πάρω την πρώτη ιερατική στολή για την χειροτονία μου, αλλά το κατάστημα δεν μου την δίνει επί πιστώσει. θέλει τα χρήματα στο χέρι......
Οπότε βρίσκομαι πάλι σε αδιέξοδο. Διότι η χειροτονία χωρίς ιερατικά άμφια, ΔΕΝ θα γινόταν!!!
Το ιεροραφείο με ειδοποιεί ότι έχω δυνατότητα να παραλάβω τα ιερατικά άμφια αυθημερόν, μέχρι τις 4 μμ διότι μετά θα έκλεινε...!

Είναι παραμονές της χειροτονίας μου και έχω "τρελαθεί" από την αγωνία μου, διότι ανθρωπίνως είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να βρώ 380 ευρώ να αγοράσω τα άμφια και η κλεψύδρα του χρόνου τελειώνει το απόγευμα της ίδιας ημέρας στις 4 μμ!!!

Σε μία απέλπιδα και απεγνωσμένη προσπάθεια να βρώ έναν "χορηγό" για τα αμφιά μου, γράφω μήνυμα στο facebook προς στον κύριο Ελευθέριο Συναδινό, Ευρωβουλευτή της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ στις Βρυξέλλες και τον παρακαλώ να μου κάνει "χορηγία" τα πρώτα ιερατικά άμφια της χειροτονίας μου. Και ώ του θαύματος(!!!!), αυτός ο ευλογημένος άνθρωπος, τον οποίο κάποιοι κάφροι του πολιτικού αληταριού εδώ στην Ελλάδα τον ονομάζουν καταφρονητικά..."φασίστα", αυτό το ευλογημένο καμάρι του Εληνικού στρατού, αυτός ο Ελληνας πατριώτης, αυτός ο Φάρος της φιλαδελφίας, ανταποκρίνεται στο αίτημά μου, επικοινωνεί με το ιεροραφείο από τις Βρυξέλλες και με έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό του ιεροραφείου γίνεται ο χορηγός μίας ιερατικής στολής, που ο Θεός ΜΟΝΟ γνωρίζει το τι απρόβλεπτες προεκτάσεις μπορεί να έχει αυτή η χορηγία, για τα Εθνικά συμφέροντα της χώρας μας!!!!!
ΕΥΓΕ ΤΟΥ !!!!!!!!!!!!!
Δημοσίως τον ευχαριστώ για πολλοστή φορά, επιφυλασσόμενος να του ανταποδώσω την πρέπουσα τιμή και αξία, όταν ο Θεός μας καλέσει να συναντηθούμε εν καιρώ ευθέτω...!!!!
Τυχαία ήρθαν και τα άμφια έτσι όπως ήρθαν απρόσμενα στα χέρια μου???
Ολα τα ανωτέρω ήρθαν έτσι τυχαία???

Η μήπως...κάποιο αόρατο χέρι είχε αναπετάσει ευχές και ικεσίες προς τον Κύριο, υπέρ της κατευοδώσεως της χειροτονίας μου???

Και αν έτσι έχουν τα πράγματα, ποιό να ήταν άραγε αυτό το χέρι που ανέπεμπε δεήσεις και ικεσίες υπέρ της απρόσκοπτης πορείας μου προς την χειροτονία?
Αυτό το μυστικό αδελφοί μου πιθανότατα να κρύβεται στο ακόλουθο περιστατικό που προηγήθηκε της χειροτονίας μου, το οποίο περιστατικό πιθανολογώ ότι έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο να παραμεριστούν τα ανυπέρβλητα εμπόδια ώστε να μην ματαιωθεί η χειροτονία μου, η οποία ήταν προκαθορισμένη από τον Θεό να γίνει την 25η Μαρτίου!!!

Λίγες ήμερες πριν την χειροτονία μου, ένευσε μέσα στην καρδιά μου μία προτροπή, να πάω στον τάφο του Μακαριστού και ΕΘΝΟΜΑΡΤΥΡΑ Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος Χριστοδούλου, για να προσευχηθώ στον τάφο του και να του ζητήσω όσα χρειαζόμουνα για να διακονήσω την ΑΝΑΣΤΑΣΗ του ΕΘΝΟΥΣ μας!!!!!

Πράγματι πήγα στον τάφο του, γονάτισα και έκανα την ακόλουθη προσευχή.
"Αγιε του Θεού ΕΘΝΟΜΑΡΤΥΡΑ (του είπα), σε παρακαλώ πολύ, χάρισέ μου το...ΧΡΙΣΜΑ της......διαδοχής σου, για να συνεχίσω τους Εθνικούς αγώνες σου"!!!!!!!!
ΟΛΑ μετά από αυτήν την προσευχή, μου πήγαν κατ΄ευχήν!!!!!

Λέτε να άκουσε ο μακαριστός Άγιος Χριστόδουλος την προσευχή μου και να μου έχει χαρίσει το...."ΧΡΙΣΜΑ" της διαδοχής του????

Μήπως διακυβεύεται γύρω από την Ιερωσύνη μου μια μείζονα ΕΘΝΙΚΗ σωτηρία όλων των Ελλήνων, σαν ένα απόρρητο σχέδιο του Θεού που πρόκειται να αποκαλυφθεί λίαν συντόμως σαν ένας πολύ μεγάλος "σεισμός" μέσα στην Ελλάδα???

Ολα αυτά και άλλα πολλά, που επεξεργάζεται το θείο σχέδιο της σωτηρίας του Θεού για αυτήν την Αγιοτόκο χώρα των Ελλήνων, που είναι προορισμένη για να ζήσει και θα ΖΗΣΕΙ, πρόκειται να αποκαλυφθούν λίαν συντόμως σαν ένας ποταμός θείων δωρημάτων, τα οποία θα αφήσουν άναυδη ολόκληρη την Οικουμένη!!!!!!


Εν Κορωπί Αττικής 30-8-2016
π. Χριστόδουλος
+ Αρχιμανδρίτης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

whos.amung